Przejdź do treści

Biblioteka Młodego Odkrywcy
  • O programie
  • Materiały edukacyjne
    • Dobre praktyki
    • Filmy
    • Scenariusze
  • Kontakt
Strona główna Biblioteka Młodego Odkrywcy Laboratorium genetyczne - izolacja DNA

Dobre praktyki

Laboratorium genetyczne - izolacja DNA

Załączone dokumenty: 
  1. 1. Laboratorium genetyczne izolacja dna.pdf (3MB)
  2. 2. Zalacznik do scenariusza izolacja dna.docx (14KB)

 

Projekt "Warmińsko-Mazurski Uniwersytet Młodego Odkrywcy 2.0" jest realizowany na podstawie wniosku nr WND-POWR.03.01.00-00-U145/17 ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet III: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym.

Obserwuj nas na Facebooku!

  • CEO
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin serwisu

Ankieta

Dla celów statystycznych prosimy o podanie informacji o Pana/Pani płci (wymóg grantodawcy).

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Noakowskiego 10, e-mail: dane.osobowe@ceo.org.pl, tel. 22 8758540. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do pobrania pliku. Dane (płeć, adres IP) będą przechowywane w celach statystycznych nie dłużej niż przez 5 lat od zakończenia roku, w którym zostały przez Ciebie podane. Masz prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo przenoszenia danych. Dopuszczalność korzystania z poszczególnych praw zależy od podstawy prawnej konkretnego przetwarzania. Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (PUODO).

O ile nie jest stwierdzone inaczej, prawa do materiałów na stronie posiada Centrum Edukacji Obywatelskiej, a teksty są dostępne na licencji CC BY - Uznanie autorstwa. Licencja nie obejmuje zdjęć, filmów i materiałów graficznych. Pewne prawa zastrzeżone na rzecz autorów poszczególnych treści.